2013年9月17日 星期二

Jimmy又發作

早排又有 D 事發生咗!! O係9月頭JIMMY又唔知做乜...受咗乜O野刺激....又向我襲擊!!! 呢一次又係爪傷我隻左手手腕同埋咬咗我隻左腳兩啖!! 唉.... 初初我以為無乜O野只係自己消毒無去睇醫生, 不過過咗兩日被咬O既傷口開始發炎!! 所以一定要去睇醫生!! 醫生開咗D 消炎藥同抗生素俾我食 , 另外打破傷風針!! 可惜到今日個傷口都仲未好返哂!!! 唉....真係慘!!! 今次JIMMY又再襲擊我, 情況同今年四月初發生O既情況差唔多 ! 人物, 地點都係一樣!! 當日我, 我二家姐同埋阿寶O係我個房度!! 我如常同阿寶玩...而我二家姐兩次都係好耐無O黎屋企坐.......一返O黎..唔知係咪JIMMY唔習慣...跟住就發生同樣O既事情!! 唯一好彩O既..今次我無咁傷!!! 事關上次真係俾JIMMY爪到我對腳花哂..出哂血!! 好得驚O架!! 呢件事後, 我同我二家姐講, 我同佢仲有阿寶唔可以三個同一時間O係我個房度出現!! 以免JIMMY又發作 !!! 依家唯一希望O既...就係個傷口快D 好!! JIMMY以後唔好再傷人!!! 仲有今次呢個意外, 好多謝好多網友O係FACEBOOK度對我O既關心, 同埋教我買咗[FELIWAY呢個產品, 用咗佢 JIMMYD 情報穩定D... 因為未用之前, JIMMY一見阿寶就追打....阿寶就驚到LEE埋唔敢露面!! 而我見到JIMMY都有D 驚!! 但係一用咗[FELIWAY], JIMMY即刻無咁癲, 但我都持續用咗成個星期!!! 佢兩個依家無哂事喇!!! 希望JIMMY真係乖D 啦!!!! 佢一唔乖...我就驚親屎呀!!!!!! 應該係我同阿寶都驚餐屎先啱!!!!

1 則留言:

concon煮意 提到...

認得Jimmy仔,哈!