2013年9月6日 星期五

新blog!!

Yahoo blog將於今年12年執笠喇!!! 記得我o係2006年開始寫yahoo個blog!! 唔覺唔覺就寫咗咁多年! 不過亦都因為yahoo改新版...而我亦慢慢懶咗落黎!!! 越o黎越少寫blog!!! 好似無咗果份興趣咁!! 亦都有可能係因為facebook o既關係!!! 我好大部時間都係去咗 facebook....因而冷落咗yahoo blog!!! 不過yahoo blog要關門大吉!!! 為咗可以繼續keep住同 d blog友 交流 !! 所以開咗我呢個新 blog!! 查實我未用 yahoo blog之前, 都係用緊 {blogger}o架 !! 但遺棄咗佢太耐!! 連舊有個 a/c都忘記得一乾二淨!!! 所以開過個新o既o黎繼續寫blog!!! 不過開咗呢個新之後!!! 有冇人會入o黎呢????? 哈...我都唔知道!!! 不過三, 幾個都應該有掛!!! anyway. 開咗慢慢用落去睇下點啦!!!

沒有留言: